Všeobecné obchodní podmínky

Majitel internetového obchodu:
Název subjektu: Cool Flowers sro IČO: 05438977 Spisová značka: C 263684 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 30. září 2016 Sídlo: Šafaříkova 456/3, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha.

Tyto všeobecné podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv o koupi zboží provozovaných v internetovém obchodě cool-flowers.cz, jeho zákazníkům.

1) Registrace

Prohlašujeme, že data slouží pouze pro identifikaci při nákupu na internetu cool-flowers.com a nebudou poskytnuta třetím osobám ani jinak využita. Potvrzením registrace souhlasíte se zasíláním e-mailů s akčními nabídkami internetového obchodu cool-flowers.com v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb (zákon České republiky). "Nějaká společnost poskytující informační služby." E-maily s nabídkami a slevami budou zasílány maximálně 2x týdně a velikost jednoho e-mailu nepřesáhne 900 KB. Newsletter službu e-mailem kdykoli zakázat psaní nám na poštovní adresu: [email protected].

2) Přijímání a vyřizování objednávek, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení povinného souhlasu kupujícího a prodávajícího s tímto návrhem (povinným potvrzením objednávky prodávajícím). Od tohoto okamžiku mezi kupujícím a prodávajícím vstupují v platnost vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně podmínek reklamace, a že s nimi souhlasí. Před nákupem má kupující možnost si obchodní podmínky i reklamační podmínky řádně prohlédnout a rovněž se s nimi podrobně seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se nevyrábí nebo nedodává nebo došlo k výrazné změně ceny dodávaného zboží. Pokud se tak stane, prodávající neprodleně kontaktuje zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. Pokud kupující zaplatil část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka vrácena zpět na jeho účet, k uzavření kupní smlouvy nedochází. Všechny objednávky provedené v tomto obchodě jsou povinné. Objednávku lze zrušit před jejím doručením. Pokud je objednávka zrušena před její expedicí a bude odeslána až poté, může klient požadovat náklady spojené s expedicí zboží. Vzhledem k povaze prodávaného zboží (kytky podléhají rychlé zkáze zrušení je možné pouze v případě, že byl svazek sklizen v květinářství.) O přijetí objednávky budete automaticky informováni emailem. Objednávku je možné zrušit 24 hodin před stanoveným časem doručení. Zrušení lze provést zasláním žádosti e-mailem nebo telefonicky +420 775683780. Pro zrušení musíte uvést své jméno, e-mailovou adresu a číslo objednávky. Prodávající nenese odpovědnost za chybně uvedené kontaktní údaje příjemce, ani za to, že se příjemce z jakéhokoli důvodu nedostavil na místo dodání v dohodnutém termínu uvedeném v objednávce.

Výměna květin

S přihlédnutím k sezónnosti květin a přímé závislosti na dovozu květin ze zahraničí si Prodávající vyhrazuje právo nahradit Objednávku odrůdy (druhu) nebo barvy květin v poměru nejvýše 25% vzhledem k obrázkům kytic zveřejněným na webové stránky internetového obchodu. V případě nutnosti výměny více než 25% květin bude Prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o změnách v objednávce.

3) Způsoby dodání

Vyzvednout

Vyzvednutí lze použít nejdříve 2 hodiny po zadání objednávky. Vždy získejte potvrzení od personálu, objednávky mohou trvat během pracovní doby. Po domluvě mimo pracovní dobu.

Předání v Praze

Prodávající je zároveň dopravcem. Zboží, které je doručeno na určené místo, je předáno příjemci v době doručení, kterou kupující uvede při zadávání objednávky. Informace o místě přepravce, termín dodání na vyžádání. Je nutné, aby kupující pečlivě zkontroloval správnost adres, telefonních čísel a dalších vlastností, které mají vliv na přesnost a rychlost dodání.

Poplatek za doručení po Praze je 149 Kč.

Příjemce musí být během doručování přítomen na určeném místě. Není-li příjemce dostupný, může přepravce na základě písemného potvrzení předat zboží jiné osobě, která je v místě dodání. To neplatí, pokud kupující písemně uvedl, že zboží musí být předáno příjemci do vlastních rukou. Dopravce není povinen ověřovat totožnost příjemce. Pokud příjemce odmítne převzít zboží nebo dodané zboží, zejména z důvodu nepřesné nebo neexistující adresy, nepřítomnosti příjemce nebo jiné oprávněné osoby, která by byla v souladu s těmito obchodními podmínkami v místě dodání zboží , pro přepravu musí dopravce neprodleně informovat kupujícího nebo prodávajícího a počkat na další pokyny. Případné náklady spojené s dalším úkonem nese kupující v případě, že do 10 minut nebudou dopravci nahlášeny jiné pokyny nebo není-li možnost tyto pokyny provést, vrátí dopravce zboží zpět prodávajícímu. Povinnost přepravce dodat zboží je splněna vrácením zboží prodávajícímu. Vrácení zboží prodávajícímu nebo změna dodací adresy zadané v účtu v souladu s ceníkem. V případě nepřítomnosti příjemce v určeném místě dodání může dojít k opětovnému doručení zboží. V případě opětovného doručení zboží způsobeného nesprávnými nebo neúplnými údaji v kontaktech příjemce v průběhu procesu objednávání, prodávající započítává náklady na opětovné doručení ve výši dvojího standardního tarifu nákladů na doručení. Opakované doručení zboží je realizováno co nejdříve po zaplacení nebo v době, kdy je příjemce na adrese. Poplatek lze uhradit osobně v některé z prodejen nebo online. V případě nezaplacení ze strany kupujícího se zboží považuje za dodané, i když nedošlo k předání zboží příjemcem.

4) Záruka a reklamace

Příjemce svým podpisem zboží přebírá a zároveň potvrzuje, že zboží převzal v pořádku. Pokud je věc poškozená (tj. rozbité květiny), musí Příjemce před převzetím zboží prodávajícímu oznámit poškození na telefonní číslo uvedené na stránkách v okamžiku poté, kdy měl možnost si zboží prohlédnout. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V případě zjevného poškození zboží má kupující právo na jeho nahrazení slevou z ceny zboží nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Prodávající však neručí za škody na zboží způsobené příjemcem.

5) Přepravní a dodací podmínky

Některé balíčky lze rozdělit do několika. Cena dopravy zůstává nezměněna.

platební metody

Před výběrem způsobu doručení lze vybrat jakýkoli způsob platby. Platba předem – při výběru této možnosti obdržíte zástavní list se všemi údaji k platbě. Realizace objednávky bude zahájena po přijetí platby na bankovní účet nebo po odeslání platby peněžních prostředků na e-mailovou adresu: [email protected]. Hotovost – platba v hotovosti při vyzvednutí.

Bezpečné online platby

Pokud platíte kreditní kartou, používáme protokol platební brány 3-D Secure podporovaný asociacemi vydávajícími platební karty. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) jsou přenášeny v šifrované podobě. Pro zvýšení rychlosti zpracování nešifruje obecné informace (informace o každé jednotce produktu).

 

Služba květinového předplatného

  1. Popis služby
    Služba květinové předplatné nabízí pravidelné doručování květinových vazeb dle vašeho výběru: každé 2 týdny nebo jednou měsíčně. Uspořádání jsou přizpůsobena na základě ročního období a vašich preferencí, pokud jsou k dispozici.
  2. Frekvence doručení
    Při předplatném si můžete zvolit frekvenci doručení: každé 2 týdny nebo jednou měsíčně. Tento výběr můžete kdykoli změnit prostřednictvím svého osobního účtu na webových stránkách, ale změny se projeví počínaje dalším cyklem doručení.
  3. Správa předplatného
    Všechny aspekty vašeho předplatného, včetně frekvence doručení, složení dohody, dodací adresy a platebních údajů, můžete spravovat prostřednictvím svého osobního účtu na webu. Změny se projeví od příštího fakturačního cyklu.
  4. Úprava a pozastavení předplatného
    Své předplatné můžete pozastavit nebo upravit tak, že nám to oznámíte alespoň 5 pracovních dnů před dalším plánovaným doručením. To se týká změn frekvence doručení, adresy nebo skladby květinového aranžmá.
  5. Platební podmínky
    Platby za předplatné jsou automaticky účtovány z propojené bankovní karty na začátku každého zúčtovacího období (každé 2 týdny nebo jednou měsíčně, v závislosti na zvolené frekvenci). V případě potřeby můžete změnit způsob platby prostřednictvím svého osobního účtu na webu.
  6. Zrušení předplatného
    Předplatné můžete kdykoli zrušit; pro zrušení další dodávky nás však musíte informovat nejméně 5 pracovních dnů před datem doručení. V opačném případě se náklady na doručení nevrací.
  7. Doručovací adresa
    Doručování probíhá na vámi uvedenou adresu. V případě změny adresy nás prosím informujte alespoň 5 pracovních dnů před dalším doručením.

     

    Obchodní podmínky jsou platné od 1. srpna 2015 do odvolání. Informace pro kupující v případě změny obchodních podmínek v souladu s obchodními podmínkami, které byly platné v době registrace a platby.